Frågor och svar - Årskort och klippkort

Vad kommer att hända med kundernas biljetter och produkter tills ni börjar flyga?

Vi kommer att förlänga ledtiden för vilande biljetter, årskort klippkort så att kunderna inte drabbas. Just nu är de vilande biljeterna giltiga till 30 september 2021. Gällande årskort, klippkort och BRA vänner poäng så kommer dessa att förlängas motsvarande tid som vi har haft uppehåll i vår flygtrafik.

Jag har ett årskort som jag vill behålla men undrar vad som händer under den tiden trafiken varit pausad?

Ditt årskort kommer att förlängas med motsvarande tid som vi befunnit oss i flyguppehåll när vi startar upp verksamheten igen.

När ska man senast göra sitt val gällande förlängning av årskort/klippkort eller återbetalning?

Så fort vi startar upp flygtrafik i egen regi måste valet vara gjort.

Jag vill veta hur stort värde det är kvar på mitt årskort. Hur får jag reda på det?

Maila kundrelationer@flygbra.se så hjälper vi dig. Vi behöver namn och Medlemsnummer.

Jag behöver ett kvitto eller motsvarande bevis på en flygresa jag gjort med er. Kan ni hjälpa mig med det?

Maila kundrelationer@flygbra.se och ta med bokningsnummer, namn och datum för flygresa så ska vi hjälpa dig.

Jag vill veta hur många klippkort jag har kvar. Hur får jag reda på det?

Maila kundrelationer@flygbra.se så hjälper vi dig. Vi behöver namn och Medlemsnummer.